Black Swan

Niepokojący. Wywołujący dreszcze. Momentami irytujący. Zasługujący na miano rewelacyjnego. Film, dzięki któremu poczułam dawno zapomniane emocje, przeniosłam się do innego świata – świata ambicji, doskonałości, zatracenia i obsesji.

Nic, może zniszczyć wszystko.

A w nim boska Natalie Portman, która moje serce tak naprawdę zdobyła dopiero w 2009 roku. Filmy Bracia i New York, I love you oraz teledysk, w którym nie tylko występuje, ale także rapuje, zdecydowanie mogły wpłynąć na moją sympatię do aktorki. I choć nie czekam z niecierpliwością na jej kolejne wcielenia ani nie zamierzam ze względu na nią obejrzeć Gwiezdnych wojen, to miło jest na nią czasem popatrzeć. Szczególnie w tak świetnych filmach, jak Czarny łabędź.

Natalie Portman by Mario Testino


2 Responses to Black Swan

  1. anio pisze:

    kolejny „muszę zobaczyć” film

  2. Maa-K pisze:

    To film, na który czekałam okropnie długo, plakaty i trailery bestialsko deptały moją cierpliwość, ale, co najważniejsze – absolutnie się nie zawiodłam. To też film, który każe o sobie myśleć.

Dodaj komentarz

Obserwuj

Otrzymuj każdy nowy wpis na swoją skrzynkę e-mail.

